Branding-a negozio-estrategia gisa
Joan Alvaresek eta Jorge Sanduak graffiti batekin hasi eta lurralde nazionaleko marketin-agentzia arrakastatsuenetariko bat bihurtu den PutosModernos® mugimenduari bizia ematen diote.
Brand hacking-aren erregeak, ironia erabiltzen dutenak publikoarekin konektatzeko.
Hizlariak
Jorge Sandua. Ingeniari gisa trebatu eta jardun ondoren, Bartzelonara aldatzea erabaki zuen, eta diseinuan, marketinean eta brandingean erabat aritzea hainbat aholkularitza-enpresatan. Branding, off-online salmenta eta ekintzailetza gaietan hainbat unibertsitate eta diseinu eskolatan irakaslea da. PutosModernos® markaren sortzailea da, gaur egun Europa osoan 1.500 puntutan baino gehiagotan saltzen baititu produktuak.
Joan Alvares. PutosModernos® eko sormen zuzendaria. Prestakuntzako kazetaria, publizista lanbidez eta sortzailea gidoiaren eskakizunengatik. Gaur egun PutosModernos® eko bazkide eta zuzendari sortzailea da.