Featured image

Plan digital batek emaitzak antolatu, neurtu eta bermatzen ditu. Etekina atera zure ahaleginei

Planifikatu zure online marketin-estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Egin Plan Digital bat kanal digitaletan emaitzarik onenak emango dizkizuten ekintzak ebaluatzeko, eta saihestu "bururik gabeko oilasko" gisa egotea.

Zure negozioaren egoera digitala ezagutzeko eta online difusio, erakarpen, bihurketa, salmenta eta leialtzearen emaitzak lortzeko landu beharreko alderdiak ezagutzeko eta elkarrekin Zure Plan Digitala definitzeko tailer praktikoa.

 

Helburua

Marketin Digitalean landu beharreko ildoak ulertzea eta zehaztea; ez du guztiak balio, ezta gauza bera guztientzat balio ere; enpresa, proiektu eta egoera bakoitzerako onena ezagutzea eta zehaztea.

 

Nori zuzendua

Marketinaren eta salmentaren arloko langileak, zuzendaritzako kideak, enpresaburuak.

 

Programa

  • Sarrera
  • Egoeraren analisia: barnekoa eta kanpokoa
  • Lehia eta Benchmarking-a
  • Helburuak, estrategia eta taktikak
  • Keyword Research: posizionamendua, branding eta sareko presentzia
  • Web-gunearen analisia: intereseko alderdiak
  • Social Media eta eduki-plana
  • Neurketa eta kontrola. Erabakiak hartzea

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»